Харківська ОДПІ Харківської області ДПС повідомляє (06.02.2013)
Кампанія "Декларування-2013" триває
Про це повідомив під час прес-конференції із ЗМІ заступник начальника Харківської ОДПІ Юрій Голєніщев. Він розповів присутнім, що з 1 січня 2013 р. стартувала кампанія з декларування громадянами свого майнового стану і доходів, отриманих ними протягом 2012 р., яка триватиме до 1 травня 2013 року, а для тих громадян, які бажають отримати податкову знижку, – упродовж всього року.
З метою створення зручних умов для платників, ДПС України запроваджено сервіс, за допомогою якого громадяни мають змогу заповнювати та направляти до податкової служби Декларацію про майновий стан і доходи через Інтернет. Для цього платнику необхідно «зайти» на спеціальний банер веб-порталу ДПС України (http://sts.gov.ua) або веб-сторінки ДПС у Харківській області (http://kh.sts.gov.ua). Крім того, громадянину необхідно мати посилений сертифікат відкритого ключа електронного цифрового підпису та відповідне програмне забезпечення.
Податківці Харківського району теж ведуть активну роботу у цьому напрямку. Розроблено графік чергування у вихідні дні, графік виїздів до сільських рад, до віддалених населених пунктів для надання допомоги громадянам щодо заповнення декларацій та роз’яснювальної роботи з декларування. Юрій Голєніщев, нагадав фізичним особам – підприємцям, які застосовують загальну систему оподаткування, що в цьому році декларація про майновий стан і доходи подається не пізніше 11 лютого 2013 року. Завітайте до податкових органів вчасно – виконайте свій конституційний обов’язок!
Все про декларування під час «гарячої лінії»
Нещодавно, заступник начальника Харківської об’єднаної державної податкової інспекції Харківської області ДПС Юрій Голєніщев провів сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Кампанія декларування доходів, отриманих громадянами у 2012 році» у ході якого надав вичерпні відповіді на запитання платників податків. Пропонуємо декілька запитань та відповідей, які були надані під час «гарячої лінії».
Хто зобов’язаний подавати декларації про доходи у 2013 році та у які терміни?
Обов’язкове подання декларації про майновий стан і доходи, отримані в 2012 році, передбачено для тих громадян, які отримували доходи не від податкових агентів, та доходи, з яких протягом року податок не утримувався. Якщо громадяни у минулому році одержували доходи виключно від податкових агентів, то обов’язок щодо подання річної декларації відсутній. Однак, якщо протягом року дохід платнику податку виплачувався двома або більше податковими агентами, і при цьому загальна річна сума такого доходу перевищує 120 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року (у 2012 році – 1073 грн.), тобто 128760 грн., то він зобов’язаний подати декларацію за результатами звітного року.
Декларація подається до органу державної податкової служби за місцем податкової адреси платника податку, тобто за місцем реєстрації (згідно з паспортними даними), або місцем переважного проживання громадянина. Термін подання річної декларації про майновий стан і доходи за 2012 рік громадянами, які зобов’язані надати декларацію, – не пізніше 30 квітня 2013 року.
Форма податкової декларації про майновий стан і доходи, відповідно до якої необхідно відображати отримані доходи за 2012 рік, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2011 №1395 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.12.2011 за №1532/20270, який набрав чинності з 01.01.2012, із змінами та доповненнями.
Чи необхідно надавати декларацію про отримані у минулому році доходи, якщо протягом минулого року я отримував заробітну плату та інші доходи від декількох підприємств?
Обов’язкове подання декларації передбачено для громадян, які отримували у 2012 році доходи не від податкових агентів та доходи, з яких протягом минулого року податок не утримувався, зокрема, це іноземні доходи, доходи у вигляді спадщини та подарунків, доходи від операцій з продажу (обміну) нерухомого та рухомого майна та інші.
Також обов’язкове подання річної декларації передбачено для громадян, які у минулому році отримували доходи у вигляді заробітної плати та за цивільно-правовими договорами від двох або більше податкових агентів і при цьому загальна річна сума таких оподатковуваних доходів перевищує 120 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року – у 2012 році 128760 грн.
Тобто, якщо загальна річна сума оподатковуваних доходів у вигляді заробітної плати та за цивільно-правовими договорами, отриманих від декількох податкових агентів у 2012 році перевищує 128760 грн., Ви зобов’язані подати річну податкову декларацію. Якщо загальна річна сума оподатковуваних доходів, отриманих від податкових агентів у 2012 році у вигляді заробітної плати та доходів за цивільно-правовими не перевищить 128760 грн., та відсутні інші підстави для надання річної податкової декларації, декларація не подається.
Які документи необхідно подати платнику органу ДПС при поданні декларації для реалізації права на податкову знижку за навчання за 2012 рік?
До податкової знижки за 2012 рік включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких послуг за навчання і строк їх надання, тобто, крім договорів з навчальним закладом та платіжних і розрахункових документів, необхідно пред'явити довідку з навчального закладу щодо кількості місяців навчання (тривалість семестрів) у звітному податковому періоді (році).
Які існують обмеження прав платників податку на одержання податкової знижки?
Податкова знижка може бути надана виключно резиденту, який має реєстраційний номер облікової картки платника податку, а також резиденту – фізичній особі, яка через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний орган державної податкової служби і має про це відмітку у паспорті.
Загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень пункту 164.6 статті 164 Податкового кодексу.
Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.
В яких випадках декларація не подається?
Відповідно до п.179.2 ст.179 Податкового кодексу обов'язок платника податку щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи:
- від податкових агентів, які згідно з розділом ІV Податкового кодексу не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу; - виключно від одного податкового агента незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених розділом ІV цього Податкового кодексу; - від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок відповідно до розділу ІV Податкового кодексу; - у вигляді об'єктів спадщини, які відповідно до розділу ІV Податкового кодексу оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п.174.3 ст.174 Податкового кодексу; - зазначені у пунктах 167.2 – 167.4 ст.167 Податкового кодексу, крім випадків, коли декларування таких доходів прямо передбачено відповідними нормами розділу ІV Податкового кодексу; - зазначені у пп.«є» п.176.1 ст.176 Податкового кодексу від двох і більше податкових агентів, та при цьому загальна річна сума оподатковуваних доходів, нарахованих (виплачених, наданих) такими податковими агентами, не перевищує 120 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року.
Чергове засідання «круглого столу» про підвищення якості обслуговування платників податків
Нещодавно, з платниками податків зустрілися фахівці Харківської ОДПІ під час засідання «круглого столу». На засіданні обговорено низку актуальних питань діяльності податкової служби та роботу податкових сервісів.
Відкриваючи засідання, перший заступник начальника податкової інспекції Станіслав Гражевський зазначив, що одним з пріоритетних завдань податкової служби є забезпечення мобілізації коштів до бюджетів усіх рівнів, тому взаємодія, ведення відкритого діалогу та налагодження партнерських стосунків з платниками податків є преамбулою до забезпечення належного рівня добровільної сплати платежів до бюджету та основоположним напрямком співпраці для виконання поставлених завдань.
Учасники „круглого столу”, а це суб’єкти господарювання, які здійснюють торговельну діяльність, сільськогосподарське виробництво, сферу послуг, громадське харчування, ознайомилися з черговими змінами до Податкового кодексу України, які набрали чинності з 1 січня 2013 року. Зокрема, щодо запровадження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Серед тем, що обговорювалися, - звітування в електронному вигляді, запровадження нових електронних сервісів, спрощення процедури отримання особистого електронного ключа. Особливості проведення кампанії декларування доходів громадян в 2013 році теж викликали непідробний інтерес, оскільки саме з цього року громадяни мають змогу звітувати засобами електронної пошти у режимі реального часу (on-line) через електронний сервіс „Електронний кабінет платника податків”.
В ході проведення засідання платники мали нагоду надати запитання та отримати фахові відповіді.
Податок на нерухомість - джерело наповнення місцевих бюджетів
В Україні з 1 січня поточного року діє норма Податкового кодексу щодо запровадження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, платниками якого є фізичні, юридичні особи та нерезиденти — власники житлової нерухомості.
Податок на нерухомість існує практично в усіх розвинутих країнах світу. У цілому запровадження і в Україні цього податку може поліпшити якість життя у містах і селах. Надходження від податку на нерухоме майно до місцевих бюджетів уже в 2013 році можуть становити близько 75 млн. грн. — такий прогноз робить Міністерство доходів і зборів України. Фахівці зазначають, що переважна більшість українців не зазнають додаткових фінансових витрат у результаті запровадження нового податку, який є певним кроком до справедливого оподаткування, адже для фізичних осіб Податковим кодексом передбачено низку пільг.
Так, база оподаткування об'єкта житлової нерухомості, що перебуває у власності фізичної особи — платника податку, зменшується: для квартири – на 120 кв. метрів; для будинку – на 250 кв. метрів.
Така пільга надаватиметься один раз за базовий податковий (звітний) період — календарний рік і застосовуватиметься до об'єкта житлової нерухомості, в якій фізичну особу — платника податку зареєстровано в установленому законом порядку. Податковим кодексом передбачено, що власники декількох житлових об'єктів нерухомості можуть обрати ту житлову площу, тобто ту квартиру чи будинок, на яку припадає більше пільгових метрів. Слід зауважити, що законодавство гарантує пільгу лише на один об'єкт нерухомості.
Водночас нагадуємо, що порядок обчислення і сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, регулюється ст. 265 Податкового кодексу, якою визначено об'єкти і базу оподаткування, ставки і терміни сплати податку, а також пільги та умови їх надання.
Задекларуй інвестиційний прибуток
Нагадаємо, якщо платник у 2012 році одержав інвестиційний прибуток, то він зобов`язаний самостійно включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та до 1 травня 2013 року подати декларацію про майновий стан та доходи.
При цьому надавати таку податкову декларацію громадянину необхідно навіть за умови здійснення операцій з купівлі та продажу інвестиційних активів через професійного торговця цінними паперами, включаючи, банк. Інвестиційний прибуток розраховується як позитивна різниця між доходом, отриманим платником податку від продажу окремого інвестиційного активу, та його вартістю, що визначається із суми витрат на придбання такого активу
Податок розраховується шляхом застосування до суми визначеного інвестиційного прибутку встановленої ставки податку - 15% або 17%. Податковим кодексом України визначено, що не потрібно декларувати інвестиційний прибуток, якщо: - такий прибуток не перевищує у 2012 році 1510 грн.,
-дохід було отримано внаслідок відчуження акцій, одержаних у власність в процесі приватизації в обмін на приватизаційні сертифікати, отримані як компенсація суми внесків до установ Ощадбанку СРСР або до установ державного страхування СРСР;
- сума доходу, отримана таким платником податку внаслідок відчуження земельних ділянок сільськогосподарського призначення, земельних часток (паїв) за нормами безоплатної передачі, визначеними статтею 121 Земельного кодексу України залежно від їх призначення, та майнових паїв, безпосередньо отриманих ним у власність у процесі приватизації;
- інвестиційний прибуток був отриманий від операцій з борговими зобов`язаннями Національного банку України та казначейськими зобов`язаннями України, емітованими центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну фінансову політику (в т.ч. від зміни курсу іноземної валюти).
11 лютого – останній день подання декларації з податку на прибуток за 2012 рік
Харківська об’єднана державна податкова інспекція нагадує, що не пізніше 19 лютого 2013 року необхідно сплатити податок на прибуток за 2012 рік. Наказом Міністерства фінансів України від 05.12.2012 №1281, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.12.2012 р. за №2192/22504, затверджено зміни до деяких форм податкових декларацій, зокрема:
1. з податку на прибуток підприємства, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28.09.2011 №1213. Зокрема, показники декларації доповнено новими рядками щодо Розрахунку авансового внеску з податку на прибуток; 2. про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи; 3. з податку на прибуток банку; 4. з податку на доходи (прибуток) страховика, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 №759.
Цей Наказ розміщено на сайті ДПС України: http://sts.gov.ua/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/62200.html. Він набрав чинності 22.01.2013 р.
Декларацію за 2012 рік слід подавати за новою формою, затвердженою наказом Мінфіну №1281. Платники податку на прибуток доходи яких, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування за останній річний звітний податковий період перевищують 10 млн. грн. зобов’язані подавати у складі річної податкової декларації за 2012 рік розрахунок щомісячних авансових внесків, які мають ними сплачуватися наступні дванадцять місяців (у березні-грудні 2013 року та січні і лютому 2014 року).
Сплата авансових внесків з податку на прибуток
З 1 січня 2013 року введено річний податковий звітний період із податку на прибуток. Підприємства, у яких річний прибуток становить понад 10 млн. грн. зобов’язані щомісячно сплачувати податок на прибуток авансом.
Водночас, не повинні сплачувати авансові внески: – новостворені платники податку на прибуток; – платники, що пройшли державну реєстрацію та взяті на облік як платники податку на прибуток в органах державної податкової служби протягом IV кварталу року, що передує звітному; – виробники сільськогосподарської продукції, дохід яких від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва, вироблених ними на власних або орендованих основних фондах, а також на давальницьких умовах, за попередній звітний рік перевищує 50 відсотків загальної суми доходу; – неприбуткові установи (організації); – платники податків, у яких оподатковувані доходи за останній річний звітний податковий період є меншими або становлять 10 мільйонів гривень; – платники податку на прибуток, у яких доходи, за останній річний звітний податковий період перевищують 10 мільйонів гривень і за підсумками такого звітного періоду не отримали прибутку або отримали збиток, податкові зобов'язання не нараховували і не мали базового показника для визначення авансових внесків у наступному році.
Питання сплати податкових зобов’язань з податку на прибуток визначено ст.57 Податкового кодексу України та деталізовано в Узагальнюючій податковій консультації, затвердженій наказом ДПС України від 21.12.2012 р. №1171.
Авансові внески з податку на прибуток, сплачені у січні, необхідно переказати на нові рахунки
Платникам податку на прибуток, які сплатили на старі рахунки авансові внески з податку на прибуток у січні 2013 року, слід подати до податкового органу за місцем реєстрації заяву про переведення сплаченої суми зазначених внесків на нові коди Класифікації доходів бюджету, що призначені для сплати авансових внесків з податку на прибуток.
А саме, Класифікацію доходів бюджету доповнено такими позиціями: 11023100 „Авансові внески з податку на прибуток підприємств і організацій, що перебувають у державній власності”; 11023200 „Авансові внески з податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності”; 11023300 „Авансові внески з податку на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів”; 11023400 „Авансові внески з податку на прибуток від казино, відеосалонів, гральних автоматів, концертно-видовищних заходів”; 11023500 „Авансові внески з податку на прибуток іноземних юридичних осіб”; 11023600 „Авансові внески з податку на прибуток банківських організацій, включаючи філіали аналогічних організацій, розташованих на території України”; 11023700 „Авансові внески з податку на прибуток страхових організацій, включаючи філіали аналогічних організацій, розташованих на території України”; 11023900 „Авансові внески з податку на прибуток організацій і підприємств споживчої кооперації, кооперативів та громадських об'єднань”; 11024000 „Авансові внески з податку на прибуток приватних підприємств”; 11024100 „Авансові внески з податку на прибуток від інших платників податку на прибуток”; 11024600 „Авансові внески з податку на прибуток фінансових установ, включаючи філіали аналогічних організацій, розташованих на території України”.
Зміни були внесені наказом Міністерства фінансів України від 17.01.2013р. №19 до Класифікації доходів бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2011р. №11.
Про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів
Для отримання довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) (далі – Довідка) платнику податків необхідно звернутися до податкового органу із заявою (довільної форми). У цій заяві обов’язково зазначається:
нормативний документ, що передбачає надання органом ДПС Довідки; назва установи (організації, закладу), до якої цю Довідку буде подано платником податків. Строк розгляду заяви платника податків та видача Довідки або відмови в її наданні становить п’ять робочих днів від дня отримання такої заяви податковим органом.
Довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) видається безпосередньо заявнику або його довіреній особі під час відвідування органу ДПС, до якого ним було подано відповідну заяву. Термін вручення Довідки має відповідати визначеному у ній терміну дії. Довідка, як офіційний документ органу державної податкової служби, діє протягом 10 днів з дня видачі і відображає стан розрахунку платника податків з бюджетом на дату видачі довідки.
Якщо платник податків не звернувся до органу державної податкової служби щоб отримати Довідку протягом терміну її дії, то така Довідка підшивається до справи платника податків. Якщо ж, суб’єкт господарювання має податковий борг, то працівник податкового органу готує лист (у довільній формі) з вмотивованою відмовою щодо видачі Довідки, забезпечує підписання цього листа та відправлення на адресу платника податків.
Перевір свій РРО до 1 липня поточного року
У теперішній час діє Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, затверджений наказом ДПС України від 21.12.12р. № 1159. Зазначений реєстр містить повний опис та сфери застосування всіх РРО та ЕККР, які використовуються для розрахунків із споживачами.
В новому Держреєстрі реєстраторів розрахункових операцій наведені РРО (ЕККР та портативні ЕККА), які створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді, та які вже у своїй конструкції містять модеми та мають можливість направляти до органів ДПС фіскальні звіти по дротовим та бездротовим каналам зв`язку.
кщо реєстратор розрахункових операції включено до нового Держреєстру, але його конструкція не дозволяє виконувати вимоги законодавства щодо надання РРО-звітності по дротовим та бездротовим каналам зв`язку, то такий РРО необхідно дообладнати до 01.07.2013 року, звернувшись до сервісних центрів або до виробника РРО. З цієї дати до суб`єктів господарювання, які не виконуватимуть вимог законодавства в частині надання РРО - звітності, будуть застосовуватися фінансові санкції.
Перевірити свій РРО має можливість кожен користувач мережі Інтернет, ознайомившись з новим Державним реєстром РРО на єдиному веб – порталі ДПС України: www.sts.gov.ua.
Пульс податкової – працює!
За підсумками минулого року на сервіс ДПС України «Пульс податкової» звернулося 14 заявників Харківського району. Основними тематиками інформацій, з якими заявники зверталися до Сервісу, були: проблеми, які виникають при поданні звітності, як в електронному вигляді, так і на паперових носіях -10 звернень (71%); недоліки в організації роботи органів ДПС - 2 звернення (14%).
Основною причиною виникнення проблем при поданні податкової звітності в електронному вигляді (6 звернень) було неможливість подати звітність в електронному вигляді через присвоєння платникам податків облікового стану, відмінного від «0» та безпідставне, на думку заявника, відмови інспекції в підписанні договору на подання звітності в електронному вигляді та інше.
Також до сервісу «Пульс податкової» надійшла 1 інформація від заявника щодо проблем при реєстрації платником податку на додану вартість, а саме неприйняття заяви на реєстрацію. Вказана проблема виникла у заявника внаслідок розбіжностей при заповненні реєстраційних документів (у заявах 1-ОПП та 1-ПДВ).
Інформація, яка надходить до інспекції оперативно та ретельно розглядається керівниками структурних підрозділів. Також невідкладно вживаються заходи для вирішення по суті порушеного в Інформації питання, запрошується на зустріч до податкової інспекції заявник. Про результати розгляду обов’язково повідомляється заявник.
Слід відмітити, що повідомлень про вчинення корупційних дій працівниками інспекції не надходили. Крім того, випадків можливого тиску з боку працівників інспекції також не надходило. Сервіс «Пульс податкової»(044) 2840007 працюватиме й надалі, оскільки він є ефективним каналом комунікації з громадянами.
Перші підсумки роботи Центру обслуговування платників податків у Харківській ОДПІ
Центр обслуговування платників податків у Харківській ОДПІ Харківської області ДПС запрацював з 15 травня 2012 року. Надання адміністративних послуг платникам податків здійснюється в трьох залах: зал приймання вхідної кореспонденції, зал приймання податкової звітності та видачі довідок, дозвільних документів та зал консультування. Організовує та спрямовує відвідувачей, надає допомогу та консультації консультант – модератор, який постійно знаходиться у ЦОПП.
Адміністративні послуги надають 10 підрозділів інспекції. Всього за травень – грудень 2012 року та січень 2013 року надано – 121885 адміністративних, інформативних послуг та прийом вхідної кореспонденції клієнтам у Центрі обслуговування платників податків.
Надано адміністративні послуги:
1. Видача картки платника податків -3873; 2. Внесення до паспорту громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків-4; 3. Внесення відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта-33; 4. Видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків-3; 5. Видача документів про взяття на облік платника податків (за основним-неосновним місцем обліку) -1013; 6. Реєстрація книг обліку розрахункових операцій-428; 7.. Видача Свідоцтва платника ПДВ-167; 8. Видача довідки про відсутність за межами України валютних цінностей та майна-269; 9. Реєстрація книг обліку доходів і витрат-4721; 10. Видача довідки про наявність (відсутність) заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів), контроль за справлянням яких здійснюють ОДПС.-98; 11. Видача свідоцтва про сплату єдиного податку суб’єкта МП-10733; 12. Проведення звірок нарахованих та сплачених сум податків і зборів-79; 13. Приймання податкової звітності : в електронному вигляді- 36577 та на паперових носіях -25710; 14. Інші види адміністративних послуг (видача свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства; видача рішення про внесення до реєстру неприбуткових організацій; видача торгового патенту , видача довідки про сплату ПДФО, які виїжджають за кордон; реєстрація розрахункових книжок)- 232;
Всього надано адміністративних послуг: 83940. Кількість наданих інформативних послуг складає 1370. За тематикою основні питання пов’язані з оподаткуванням фізичних осіб; ведення обліку доходів, заповнення звітності та видача реєстраційних номерів. Прийом вхідної кореспонденції за цей період складає 36575. З метою вивчення громадської думки з питань оцінки діяльності ЦОПП та якості обслуговування платників податків проводиться анкетування відвідувачів.
За результатами анкетування платників податків, яке проводилося під час відвідування ЦОПП протягом 2012 року, проведено аналіз позитивних та негативних відгуків, зазначених в анкетах. Так, за цей період в опитуванні взяли участь 263 респонденти. Платники податків (100% опитуваних) зазначили позитивні зміни у роботі податкової інспекції за рахунок умов, що створені у ЦОПП. Платники податків позитивно оцінили роботу операційної зали, зокрема, секції видачі довідок (96%), приймання податкової звітності та вхідної кореспонденції (94%), обслуговування платників податків (96%), роботу консультанта-модератора (94%).
Платники податків також задоволені інформацією, що розміщена на інформаційних стендах -73%, задоволені частково – 14%, не задоволені -5%, 7% опитуваних не цікавиться такою інформацією. Задоволені культурою спілкування та етикою поведінки працівників ЦОПП (100%) опитуваних. Негативних відгуків у анкетах платників податків за даний період не зазначалось. Крім того, із загальної кількості 263 респондентів, 10 (4%) опитуваних, висловили пропозицію щодо встановлення телефонного зв’язку з головним корпусом інспекції, ще 4 або (2%) опитуваних запропонували встановити термінал для оплати податків та платежів у приміщенні ЦОПП. На даний час, питання можливості встановлення платіжного терміналу у стадії відпрацювання.
З моменту відкриття ЦОПП надійшло 4 подяки від платників податків щодо роботи ЦОПП. Скарг на роботу ЦОПП за цей період до інспекції не надходили. Наостанок зазначимо, що для податківців і у подальшому пріоритетом у роботі залишається якісне обслуговування платників податків та створення комфортних умов для ведення бізнесу.