Харківська ОДПІ Харківської області ДПС повідомляє (13.11.2012)
Співробітниками підрозділу податкової міліції Харківської ОДПІ вилучено із незаконного обігу підакцизних товарів на суму близько 3124,0 тис. грн.
Співробітниками податкової міліції Харківської ОДПІ Харківської області ДПС в ході проведення оперативно-розшукових заходів, спрямованих на боротьбу з незаконним обігом підакцизних товарів, виявлено факти незаконної реалізації та виготовлення лікеро-горілчаних виробів сумнівного походження та реалізації таких же тютюнових виробів. За 10 місяців поточного року з незаконного обігу вилучено товарно-матеріальних цінностей на суму 3124,0 тис. грн. Свою діяльність суб’єкти господарювання здійснювали без дозвільних документів - ліцензії на право торгівлі тютюновими та алкогольними напоями.
Вказаними діями вони порушили вимоги ст. 19, 58 Господарського кодексу України, ст. 267 Податкового кодексу України, ст. 9 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності». У зв’язку з вищевикладеним у відношенні їх складено протоколи про адміністративне правопорушення за ч. 1 ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Фальсифікат конфісковано та вилучено із обігу. Харківська ОДПІ Харківської області ДПС попереджає, що алкогольні напої та тютюнові вироби кустарного виробництва мають низьку якість і загрожують здоров’ю та життю громадян.
Платники податків Харківського району братимуть участь у розробці Програми лібералізації податкової політики
Днями відбулося засідання «круглого столу» за участю представників бізнесу та громадськості Харківського району з метою обговорення Програми лібералізації податкової політики. «Програма передбачає спрощення умов ведення бізнесу, - зазначив начальник Харківської ОДПІ Андрій Криволапов. - Тому найактивнішу участь у її підготовці мають взяти саме платники податків». Він запросив представників бізнесу та громадськість долучитися до цього процесу. Пропозиції щодо вдосконалення функціонування податкової системи можна надсилати на єдиний веб-портал ДПС України (www.sts.gov.ua), або залишити у спеціальних скриньках, які встановлено у Центрі обслуговування платників податків та приміщенні ДПІ.
Учасники «круглого столу» також обговорили зміни до законодавства, зокрема, щодо податку на прибуток підприємств та запровадження РРО з контрольною стрічкою в електронній формі, які спрямовані на створення сприятливіших умов для розвитку бізнесу.
Відповідаємо на запитання платників
Нещодавно, завідувач сектору забезпечення доступу до публічної інформації та громадськістю Харківської об’єднаної державної податкової інспекції Харківської області ДПС Наталія Івлєва провела сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Робота сервісу «Пульс податкової» у ході якого надала вичерпні відповіді на запитання платників податків. Пропонуємо декілька запитань та відповідей, які були надані під час «гарячої лінії».
З якого часу працює новий сервіс для платників «Пульс податкової»?
«Пульс податкової» розпочав свою роботу з 25 січня 2012 року.
З якою метою було створено «Пульс податкової»?
ДПС України впроваджено проект «Пульс податкової», який дозволяє громадянам разом з податківцями остаточно побороти корупцію в рядах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути труднощі в спілкуванні з посадовцями. «Пульс податкової» - це «гаряча» телефонна лінія, працююча за принципом call, - back (податківці не лише приймають звернення, але і потім повідомляють про результати перевірки і прийняті заходи). Працює лінія цілодобово: з 8-30 до 19-30 інформацію про неправомірні дії приймають оператори, в неробочий час - інтерактивний автовідповідач. Номер телефону «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07.
З якими основними проблемами зверталися платники податків?
З початку запровадження сервісу від платників податків Харківського району надійшло 13 інформаційних карток. Телефонували платники стосовно роботи органів ДПС - 2 інформації; звітності та реєстрації податкових накладних - 10 інформацій; реєстрації платником ПДВ - 1 інформація. Можна констатувати, що повідомлень корупційного характеру на дії працівників інспекції не надходило. На сьогодні всі інформаційні картки запитувачів відпрацьовані податківцями.
Як оперативно розглядається інформація?
Більшість звернень опрацьовується протягом однієї доби, решта – не довше двох днів. Податківці обов’язково повідомляють заявникам про результати їх розгляду та вжиті заходи.