Инфоцентр  Комплекс  Объекты  Контакты
Новости
Статьи
Объявления
Акции

Харківська ОДПІ Харківської області ДПС повідомляє (17.12.2012)

Понад 49 млн. грн. податку на прибуток надійшло від підприємств Харківського району

Про такий результат конструктивної співпраці податківців з представниками бізнесу розповів начальник Харківської об’єднаної державної податкової інспекції Андрій Криволапов. За його словами, високих показників досягнуто за рахунок якісного сервісного обслуговування платників податків. «Ми створюємо такі умови, – підкреслив керівник інспекції, – щоб платник дійсно відчував себе нашим клієнтом. Для підвищення зручності ведення бізнесу на сьогодні успішно працює Центр обслуговування платників податків. Широкий спектр послуг, які можна отримати в Центрі, максимально полегшує процес сплати податків для кожного платника».

Податковою міліцією Харківської ОДПІ вилучено із незаконного обігу підакцизних товарів на суму близько 3,3 млн. грн.

В ході проведення оперативно-розшукових заходів, спрямованих на боротьбу з незаконним обігом підакцизних товарів, відділом податкової міліції Харківської ОДПІ виявлено факти незаконної реалізації та виготовлення лікеро-горілчаних виробів сумнівного походження та реалізації таких же тютюнових виробів. За 11 місяців поточного року з незаконного обігу вилучено товарно-матеріальних цінностей на суму 3300,5 тис. грн., у т.ч.: лікеро-горілчаних виробів 293 декалітрів на суму 115,3 тис. грн.; спирту 305 дал. на суму 204,0 тис. грн.; тютюнових виробів – 24,7 тис. грн.; автотранспорт – 5 автомобілів на суму 606, 0 тис. грн. та паливних матеріалів на суму 2215,4 тис. грн.

Договір «Про визнання електронних документів» можна укласти в електронному вигляді

Харківська об’єднана державна податкова інспекція Харківської області ДПС повідомляє, що для подання податкової звітності в електронній формі платнику податків необхідно укласти договір “Про визнання електронних документів” з податковою інспекцією. Такий договір можна укласти в електронному вигляді. Для цього слід завантажити з рубрики офіційного інформаційного ресурсу www.cskidd.gov.ua «Програмне забезпечення/Програмне забезпечення для звітності» інсталяційний пакет програмного забезпечення «ДПС Захист звітності». Після встановлення та налаштування якого в меню “Договори та заяви” потрібно обрати відповідний варіант Договору. Договір підписується особистими ключами посадових осіб або фізичної особи – підприємця та відправляється до ДПС.

Для уточнення реквізитів, необхідних для заповнення відповідних полів договору “Про визнання електронних документів”, потрібно звернутись в податкову інспекцію за місцем реєстрації.

Авансові внески з податку на прибуток у січні-лютому 2013 року.

Починаючи з 1 січня 2013 року платники податку з доходом більше 10 млн. грн. повинні сплачувати авансові внески з податку на прибуток у січні та лютому 2013 року протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Такі авансові внески розраховуються у розмірі 1/9 податку на прибуток, нарахованого у податковій звітності за дев’ять місяців 2012 року.

Відповідна норма передбачена абз. другим п.2 підр.4 р.ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

Набрали чинності зміни до Податкового кодексу України

З 14.11.2012 р. набрали чинності зміни, внесені Законом України від 02.10.2012 р. №5412-VI до ст.82 Податкового кодексу України, щодо строків проведення перевірок підприємців. Установлено, що тривалість проведення документальних позапланових перевірок у разі припинення підприємницької діяльності фізичних осіб — підприємців, які не мають найманих працівників, не повинна перевищувати три робочі дні за наявності таких умов:

платником подано податкову декларацію про відсутність доходів від провадження господарської діяльності; платника не зареєстровано як платника ПДВ; в органах податкової служби відсутня податкова інформація щодо використання платником податку найманої праці фізичних осіб та відкритих платником податку рахунків у банках та інших фінансових установах. «Вісник податкової служби України», 03.12.2012 р.

Порушують Ваші права з оплати праці – телефонуйте до податкової!

Харківська ОДПІ Харківської області ДПС нагадує, що згідно з статтею 95 Кодексу законів про працю суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити своїм працівникам мінімальний розмір заробітної плати, який з 1 грудня 2012 року становить 1134 гривень.

Крім цього, наголошуємо працедавцям на неприпустимість виплати заробітної плати у "конвертах". При виплаті зарплати у незаконний спосіб суб'єкти підприємницької діяльності можуть бути притягнуті до кримінальної відповідальності, тому що "тіньова" виплата може бути розцінена як ухилення від сплати податків. Шановні громадяни, якщо з Вами не оформлені трудові відносини, Вам виплачують заробітну плату в розмірі, меншому встановленого законодавством рівня, несвоєчасно виплачують заробітну плату, або ж виплачують її у "конвертах", повідомляйте про такі факти за телефоном 94-18-03 та за телефоном довіри голови Державної податкової служби у Харківській області – 706-14-85.

Новації на ринку цінних паперів

Нові правила оподаткування операцій з цінними паперами та деривативами дозволять наблизити облік загального фінансового результату за вказаними операціями до стандартів бухгалтерського обліку та сприятимуть створенню в Україні прозорого та інвестиційно привабливого цінно-паперового ринку. Такий головний сенс законопроектів № 11284-11285 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо подальшого вдосконалення адміністрування податків і зборів», які прийняті Верховною Радою в другому читанні.

<�Так, за пропозиціями представників бізнесу податок з обороту за операціями з усіма позабіржовими паперами був зменшений з 3% до 1,5%, для операцій з біржовими цінними паперами при нульовій ставці податку з обороту також передбачено зниження податку на прибуток до 10%. Експерти підкреслюють, що в законопроекті передбачено так званий «нульовий варіант» - порядок, при якому загальні правила оподаткування (облік у валових витратах 25% від'ємного фінансового результату від операцій з цінними паперами) діятимуть з 1 січня 2013 року, а сформований до цієї дати негативний фінансовий результат окремого обліку операцій з цінними паперами, за винятком вартості їх придбання, не включається до витрат податкового обліку і переноситься на зменшення доходів від операцій з цінними паперами майбутніх періодів.