Харківська ОДПІ Харківської області ДПС повідомляє(30.07.2013)

Подання звітності в електронному вигляді – вимога часу

 При поданні звітності в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису у представників бізнесу іноді виникають проблемні питання і саме такі питання розглядалися під час засідання “круглого столу”, яке відбулося у Харківській ОДПІ ГУ Міндоходів  у  Харківській області.

 Відкриваючи засідання, начальник інспекції Глеб Мілютін зазначив, що за допомогою сучасної ІТ-інфраструктури обслуговування клієнтів є комфортним та простим, а процес наповнення бюджету – максимально прогнозованим. Він повідомив, що для надання звітності в електронному вигляді необхідно отримати електронний ключ цифрового підпису та відповідне програмне забезпечення, які надаються безкоштовно в будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів. Наприклад, тільки у липні поточного року 177 платників Харківського району отримали електронні ключі.

Заступник начальника Ольга Андреєвська проінформувала учасників засідання про сервіс Міндоходів – подання звітності про використання РРО в електронному вигляді (через Інтернет). Вона повідомила, що за червень 2013 року відзвітувались в електронному вигляді 59,4 % суб’єктів господарювання, які використовують РРО та вже переобладнали їх електронною касовою стрічкою.

З початку року засобами телекомунікаційного зв’язку звітують 98,7% платників ПДВ. Усього за півріччя поточного року прийнято 44721 податкової звітності від бізнесу, з них: 21140 звітів – в електронному вигляді.

В ході засідання бізнесмени отримали відповіді на свої запитання.

Податковий борг в Харківському районі поступово скорочується

За шість місяців нинішнього року за рахунок заходів, вжитих підрозділом погашення податкового боргу Харківської ОДПІ Головного управління Міндоходов у Харківській області спостерігається скорочення податкової заборгованості до Зведеного бюджету на загальну суму 14,5 млн. грн.

 «До бюджету в рахунок погашення податкового боргу вже надійшло 9,4 млн. грн.», - повідомила під час інформаційної зустрічі із засобами масової інформації заступник начальника Ольга Андреєвська.

 Скороченню податкової заборгованості сприяли конструктивні діалоги під час засідання робочих груп та особистих зустрічей працівників Міндоходів з суб'єктами підприємництва, що дозволило спільними зусиллями виробити тактику погашення боргів, які утворилися перед державним і місцевим бюджетами.

                           Запитували про перевірки підприємців

Нещодавно, в.о. начальника управління доходів і зборів з фізичних осіб Харківської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Харківській області Яна Романцова відповіла на запитання платників, які надійшли під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Перевірки фізичних осіб-підприємців». Наведемо деякі запитання та відповіді на них.

Чи мають право працівники органів Міндоходів одночасно здійснювати декілька видів перевірок суб’єктів господарювання (планова виїзна та позапланова виїзна тощо)?

Відповідно до п.75.1. ст.75 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених ПКУ, а фактичні перевірки - ПКУ та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на органи державної податкової служби.

ПКУ не передбачено обмежень, щодо одночасного проведення камеральних, документальних та фактичних перевірок суб’єкта господарювання.

Отже, органи Міндоходів мають право одночасно здійснювати декілька видів перевірок суб’єкта господарювання, наприклад: планову виїзну та позапланову виїзну тощо.

Який порядок та терміни проведення документальної перевірки платника податків ФОП за його заявою?

На підставі поданої заяви платника податків про проведення перевірки після прийняття рішення керівника органу ДПС, яке оформлюється наказом, проводиться документальна позапланова перевірка.

Тривалість такої перевірки, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абз. третьому - восьмому п.82.2 ст.82 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), не повинна перевищувати - 3 робочі дні, для інших платників податків - 10 робочих днів.

Продовження строків проведення перевірок, можливе за рішенням керівника органу ДПС не більш як на 5 робочих днів.

Документальна позапланова перевірка з підстав, визначених у пп.78.1.7 п.78.1 ст.78 ПКУ, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, проводиться у строк, визначений абз. першим п.82.2 ст.82 ПКУ, за наявності за два останні календарні роки одночасно таких умов:

платником податку подано податкову декларацію про відсутність доходів від провадження господарської діяльності;

платник податку не зареєстрований як платник податку на додану вартість;

в органах податкової служби відсутня податкова інформація щодо: використання платником податку найманої праці фізичних осіб; відкритих платником податку рахунків у банках та інших фінансових установах.

Порядок реєстрації Книги обліку доходів і витрат

Фізичні особи-підприємці, які обрали загальну систему оподаткування, повинні вести Книгу обліку доходів і витрат (далі–Книга) та мати підтвердні документи щодо походження товару. У Книзі на підставі первинних документів здійснюються записи про операції, що відбулися у звітному (податковому) періоді.

Форму Книги обліку доходів і витрат  та порядок її ведення затверджено наказом ДПА України від 24.12.2010р. №1025. Підприємці отримують та оформлюють Книгу самостійно. Вона має вигляд зошита чи блокнота, прошнурована з пронумерованими сторінками.

Для ведення Книги обліку доходів і витрат зазначені фізичні особи-підприємці звертаються із відповідною заявою до територіального органу Міндоходів України за місцем основного обліку щодо її реєстрації.

Водночас, у разі використання фізичною особою-підприємцем у своїй підприємницькій діяльності  найманих працівників книги реєструються окремо на кожного найманого працівника.

Книга обліку доходів і витрат ведеться щоденно. У ній відображаються фактично отримані суми доходів від здійснення діяльності із сумарним підсумком за місяць, квартал, рік. У разі необхідності реєстрації нової Книги протягом звітного року записи в ній продовжуються наростаючим підсумком, а попередня Книга залишається у фізичної особи-підприємця.

Порядок оподаткування доходів, отриманих фізичною особою-підприємцем від провадження господарської діяльності на загальній системі, регулюється ст.177 Податкового кодексу України. 

Умови перебування фізичних осіб на ІІ групі платників єдиного податку

До платників єдиного податку ІІ групи належать фізичні особи-підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства. Протягом календарного року такі платники повинні відповідати сукупності критеріїв:

- не використовувати працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не повинно перевищувати 10;

- обсяг доходу не повинен перевищувати 1 000 000 грн.

До зазначеної групи платників не відносяться фізичні особи-підприємці, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна, а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння,  дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи належать виключно до третьої або пятої групи платників єдиного податку.

Зазначимо, що суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року за умови дотримання відповідних вимог (п.291.4 ст.291 Податкового кодексу України). Для цього йому необхідно подати заяву до територіального органу Міндоходів України не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. До заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування визначено ст.298 Податкового кодексу України. 

Платники єдиного податку – юридичні особи повинні здійснювати розрахунки в грошовій формі

Юридичні особи мають можливість самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим Податковим кодексом України.

Так до четвертої групи платників єдиного податку відносяться юридичні особи будь-якої організаційно – правової форми, у яких обсяг доходу за календарний рік не перевищує 5 млн.грн. та середньооблікова кількість працівників – не більше 50 осіб. Також юридичні особи можуть обрати шосту групу єдиного податку за умови що протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 20 млн. грн.

Крім того для знаходження на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності необхідно дотримуватися деяких додаткових умов. Зокрема, відповідно до п. 291.6 ст. 291 Податкового кодексу України платники єдиного податку повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій).

Нагадуємо, бартерна (товарообмінна) операція - господарська операція, яка передбачає проведення розрахунків за товари (роботи, послуги) у негрошовій формі в рамках одного договору (пп. 14.1.10 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Тобто юридичні особи - платники - єдиного податку не мають права здійснювати бартерні операції, в тому числі погашати заборгованість за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) іншим способом ніж грошовим.

Підприємець - платник єдиного податку може здавати в оренду частину нежитлового приміщення

Нормами Цивільного кодексу України передбачено, що власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом. Вказане положення також стосується використання майна, що надається в оренду підприємцем на спрощеній системі оподаткування.

Підпунктом 291.5.3 п.291.5 ст.291 Податкового кодексу України визначено, що фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів, не можуть бути платниками єдиного податку.

Таким чином, фізична особа - підприємець може перебувати на спрощеній системі оподаткування та здавати частину нежитлового приміщення в оренду до 300 квадратних метрів, за умови, що решта нежитлового приміщення не перебуває в оренді. 

Податковим кодексом для «єдинщиків» передбачено багато можливостей

Такі суб’єкти господарювання, наприклад, можуть змінювати групу платника єдиного податку чи взагалі відмовитись від спрощеної системи оподаткування.

За умов дотримання вимог обраної ним групи «єдинщик» самостійно протягом року може змінювати групу платника єдиного податку. Для цього йому необхідно подати заяву до органу Міндоходів не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу. При цьому у суб’єкта господарювання спрощеної системи оподаткування третьої та п’ятої групи анулюється свідоцтво платника податку на додану вартість, ця норма передбачена пп.298.1.5 п.298.1 статті 298 Податкового кодексу України. Також, платник єдиного податку, який прийняв рішення про зміну групи, має подати до уповноваженого органу податкову декларацію у встановлені строки.

Умови та порядок здійснення відмови від спрощеної системи оподаткування для платників єдиного податку визначаються підпунктами 298.2.1 – 298.2.3 статті 298 Податкового кодексу України.

Відмова буде розглянута територіальним органом Міндоходів в тому разі, якщо платником погашено всі податкові зобов’язання чи борги. Також, фізична особа – підприємець для того, аби відмовитися від спрощеної системи оподаткування протягом року повинна подати за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу заяву до податкової інспекції за місцем реєстрації. Податкову декларацію ці суб’єкти господарювання подають за ті квартали, коли вони перебували на спрощеній системі оподаткування.

До уваги платників єдиного податку 3-6 груп!

Міндоходів нагадує, що 9 серпня 2013 року – граничний день подання податкової декларації платника єдиного податку (юридичної особи та фізичної особи – підприємця) за І півріччя.

Звертаємо Вашу увагу, що звітність за І півріччя 2013 року складається за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2011 р. № 1688 з урахуванням змін, внесених наказом  Міністерства фінансів України від 07.11.2012 р. № 1159, тобто за новою формою.

Нові форми декларацій можна завантажити з веб-порталу Міністерства доходів і зборів України у рубриці «Електронні форми документів».

Оновлено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

Як відомо, з 1 січня 2013 року всі платники, які використовують РРО, зобов’язані звітувати про проведення розрахунків до органів Міндоходів в електронній формі. Для цього необхідно придбати сучасні касові апарати, або модернізувати власні.

Вибрати техніку можна, звернувшись до нового Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій (РРО), який затверджено Міндоходів 8 липня ц.р. наказом №249. У першій частині реєстру визначені РРО, які дозволені до первинної реєстрації. Тобто, моделі зазначених реєстраторів можуть продаватися та використовуватися у роботі підприємців. До другої частини реєстру віднесено моделі, первинна реєстрація яких заборонена. Це ті апарати, які раніше перебували у використанні платників, однак вже переважно не випускаються виробниками касової техніки.

На сьогодні у Реєстрі знаходиться 53 моделі РРО, що відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів доходів і зборів, адреса якого: http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/94957.html

Повідомляємо, що з 1 січня 2014 року за порушення вимог формування електронної контрольної стрічки будуть застосовуватися штрафні санкції.

З 1 жовтня будуть заборонені касові апарати, які не формують електронну звітність

Починаючи з 2013 року користувачі касової техніки повинні звітувати до органів Міндоходів в електронному вигляді. Саме для цього реєстратори розрахункових операцій мають бути оснащені електронними стрічками, на яких формуватимуться копії розрахункових документів і фіскальних звітів. Один раз на добу цей звіт автоматично передаватиметься до серверу обробки інформації Міністерства. Тобто, платники, які використовують РРО та не подають звітність в електронному вигляді з 1 січня 2013 року порушують вимоги закону.

Крім цього, звертаємо увагу платників податків, що наказом Міндоходів України від 08.07.2013 №249 затверджено у новій редакції Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, який містить 53 моделі РРО з модемами, які відповідають вимогам чинного законодавства щодо передачі контрольної стрічки в електронній формі та дозволені до первинної реєстрації. Інші моделі касових апаратів перенесено до другої частини Реєстру, первинна реєстрація яких заборонена, і які з 1 жовтня 2013 року будуть вилучені з Реєстру. Це ті апарати, які раніше перебували у використанні платників, однак вже переважно не випускаються виробниками касової техніки. Отже, вже з 1 жовтня 2013 року, суб’єкти господарювання втратять право застосовувати РРО, які не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації за допомогою модемів.

Водночас, 14 липня набрав чинності Закон України 21.06.2013 року №357-VII, яким внесено зміни до терміну настання відповідальності за неподання електронної звітності власниками реєстраторів розрахункових операцій. Згідно із законом, термін настання фінансової відповідальності перенесено з 1 липня 2013 року на 1 січня 2014 року. До цього часу за неподання електронної звітності платників, які використовують касові апарати, не штрафуватимуть. 

Вчасно звітуйте за квартал або півріччя 2013 року

Міндоходів нагадує, що останнім днем подання податкової декларації за II квартал поточного року буде 9 серпня 2013 року. Останнім днем сплати суми податкового зобов’язання зазначеної у податковій декларації – 19 серпня 2013 року.

Платники, які звітують за квартал чи за півріччя подають податкові декларації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Також, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається наступний за вихідним або святковим операційний (банківський) день.

Міндоходів звертає увагу платників податку, що термін сплати податків і зборів не переноситься. Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації. Така сума сплачується протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації. Відповідна норма передбачена ст.49, 57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

Декларування операцій з відчуження цінних паперів здійснюється до 09.08.13р.

Звертаємо увагу платників податків на декларування операцій з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами. У 2013 році суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність на ринку цінних паперів та деривативів, подають до Міндоходів декларації з особливого податку. За ІІ квартал 2013 року, граничний термін подання Декларацій – 09.08.13 р.

Довідка: підпунктом 14.1.45 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України від 02.12.10 р. №2755 встановлено, що дериватив - стандартний документ, що засвідчує право та/або зобов'язання придбати чи продати у майбутньому цінні папери, матеріальні або нематеріальні активи, а також кошти на визначених ним умовах. Стандартна (типова) форма деривативів і порядок їх випуску та обігу встановлюються законодавством. 

Облікові картки платника податків паспортизували

За інформацією управління ІТ та обліку платників Харківської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Харківській  області віднедавна всі громадяни  мають право внести до свого паспорту номер облікової картки платника податків, названого у народі „ідентифікаційним кодом”.  Це за власним бажанням  кожен українець може зробити у будь-який час. Варто лише звернутися до податкової інспекції Міндоходів за місцем проживання з відповідним проханням. Відмітка проставляється на сьомій, восьмій або дев’ятій сторінці паспорта.

Така законодавча норма, визначена ст. 70.10 Податкового кодексу України, спрямована на покращення обслуговування платників податків. У першу чергу, вона стане корисною тим, хто вирішив звернутися за послугами до банківських установ, наприклад за відкриттям або закриттям рахунку. За наявності відмітки у паспорті, банк зможе ідентифікувати особу без документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі.

Зауважимо, з метою забезпечення реалізації окремих норм Податкового кодексу України, постановою правління НБУ від 12.11.2003 №492. внесено відповідні зміни до Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземній валютах. 

Отримали рішення-повідомлення – своєчасно сплатіть податок

Плата за землю фізичними особами здійснюється протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення. Фізичні особи у сільській місцевості можуть сплатити земельний податок через каси сільських рад за квитанцією про приймання податкових платежів.

Також, у разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року, податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, у якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником – починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності. У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року територіальний підрозділ Міндоходів надсилає податкове повідомлення – рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності. 

В якому випадку АЦСК ІДД може відмовити суб’єкту господарювання в видачі посилених сертифікатів ЕЦП?

Для отримання послуги ЕЦП суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті АЦСК ІДД, який знаходиться на сайті acskidd.gov.ua.

Згідно розділу 5. «Ідентифікація та автентифікація» Регламенту АЦСК ІДД адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:

–     відсутності всіх необхідних для реєстрації документів;

–     відсутності у довіреної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;

–     поданні заявником неналежно засвідчених копій документів;

–     невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника.

     Також адміністратор реєстрації може відмовити суб’єкту господарювання у наданні послуги ЕЦП, якщо документи мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати. 

Який порядок накладення електронних цифрових підписів посадових осіб СГ на податкову звітність?

Відповідно до пп.7.1 п.7 р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 № 233 (далі - Інструкція) платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.

Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються ЕЦП посадових осіб платника податків у такому порядку: першим - ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера), другим - ЕЦП керівника, третім - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.

За відсутності у платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку: першим - ЕЦП керівника, другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.

Платником податків фізичною особою - суб’єктом підприємницької діяльності електронні цифрові підписи накладаються у такому порядку: першим – ЕЦП платника податків - фізичної особи, другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності). 

Яку звітність крім податкової можливо підписувати безкоштовними ЕЦП?

На сьогоднішній день існує онлайн-сервіс, який надає клієнтам АЦСК ІДД можливість безкоштовно підписувати та подавати до контролюючих органів наступну електронну звітність:

– до органів Міндоходів – будь-які звіти, що імпортовані з інших програм або систем;

– до Пенсійного Фонду України – Відомості про осіб, які підлягали загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню на випадок безробіття, отримували допомогу по безробіттю (крім одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності) та матеріальну допомогу у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;

– до Державної служби статистики України – Баланс. Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва, Спрощений фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва та Звіт про фінансові результати.

Зазначені вище звіти для Пенсійного фонду України та Державної служби статистики України можна безкоштовно створювати за допомогою онлайн-сервісу iFin Zvit.

Програмне забезпечення iFin Zvit та інструкція по використанню знаходиться на сайті acskidd.gov.ua в розділі «Програмне забезпечення». 

Авансові внески з податку на прибуток не сплачуються з дати подання ліквідаційного балансу

Приписами пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України зобов’язано платників податку на прибуток, у яких доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період не перевищують 10 мільйонів гривень, щомісяця сплачувати авансовий внесок з податку на прибуток у розмірі не менше 1/12 нарахованої до сплати суми податку за попередній звітний (податковий) рік без подання податкової декларації.

Особливості провадження господарської діяльності юридичної особи можуть передбачати тимчасове призупинення діяльності або взагалі ліквідацію підприємства.

Пунктом 37.3 статті 37 Кодексу визначено, що підставами для припинення податкового обов'язку, крім його виконання, є:

ліквідація юридичної особи;

смерть фізичної особи, визнання її недієздатною або безвісно відсутньою;

втрата особою ознак платника податку, які визначені цим Кодексом;

скасування податкового обов'язку у передбачений законодавством спосіб.

Тому тимчасове призупинення господарської діяльності юридичної особи не звільняє такого платника податку від виконання його податкового обов'язку зі сплати авансових внесків з податку на прибуток.

Натомість, ліквідація юридичної особи є підставою для припинення сплати авансових внесків. Як зазначило Міністерство доходів і зборів України в листі від 22.04.2013 № 1291/6/99-99-19-03-02-15, «Підприємство, що підпадає під дію пункту 57.1 статті 57 Кодексу та розпочало процедуру ліквідації, припиняє сплачувати авансові внески у звітному місяці, у якому подається ліквідаційний баланс. Нараховані таким платником авансові внески враховуються у зменшення задекларованих зобов'язань у ліквідаційній декларації з податку на прибуток, що подається платником на відповідну дату звітного року». 

Звітування за нововідведеною земельною ділянкою

Згідно з п.286.2 ст.286 Податкового кодексу платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають територіальному органу Міндоходів України за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (п.286.4 ст.286 Податкового кодексу).

Отже, суб’єкт господарювання, який напочатку року небув платником плати заземлю тапротягом року отримав право власності (користування) наземельну ділянку, подає територіальному органу Міндоходів України замісцезнаходженням земельної ділянки річну податкову декларацію зплати заземлю або щомісячні декларації затипом «Звітна».

Якщо суб’єкт господарювання напоточний рік вже звітував заземельні ділянки, щоперебувають уйого власності (користуванні), апротягом року отримав право власності (користування) наінші земельні ділянки вмежах адміністративно-територіальної одиниці, то такий суб’єкт має надати нову звітну декларацію замісцезнаходженням таких земельних ділянок протягом 20календарних днів місяця, щонастає замісяцем, вякому виникло право наземельну ділянку. 

Як подаватиметься інформація до органів Міндоходів при використанні РРО з електрон

Динамика

строительства

Февраль 2022 года

Видео

Партнеры Генплан поселка